Nattbebis

2012-01-17 ☆ 12:04:11
Har varit hemma hos mamma en stund idag, lika mysigt som alltid!

I natt har jag sovit ca 3 timmar, så ni kan gissa om jag är trött idag! Efter jag legat klarvaken i sängen i 3 timmar gick jag upp och drack en kopp te innan jag gick och la mig igen. Efter ca 1 timme till i sängen lyckades jag ätnligen somna. Dock ringde klockan på tok för tidigit i morse och återigen var jag klarvaken... Lillan är verkligen en nattbebis som älskar att sparka-knuffa-ändra ställning osv när jag försöker sova. Jobbigt men samtidigt underbart på sitt egna vis. Längtar efter att kunna lyfta upp henne i sängen och mysa med henne tills hon somnar. Endast 50 dagar kvar idag! Snart är hon äntligen, äntligen, äntligen här hos oss! ♥

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och boka tvätttid innan jag ska ta tag i damsugaren. Efter ett ryck här hemma ska jag ut på en promenad i det fina vädret, vilket känns otroligt välbehövligt just nu! (kanske kanske kanske kan lyckas bli lite piggare på såvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0