Promenix

2012-01-22 ☆ 20:44:31
Precis kommit in från en kort promenad. Eftersom jag är så konstant varm i kroppen behövdes jag kylas av lite. Passade även på att gå in på ICA för att säga hej till B som stänger där idag. Resten av kvällen ska spenderas i soffan framför Wallander - Läckan, som förövrigt är en av de bästa wallander filmerna enligt mig!

Just ja, på tal om ingenting.. Nu börjar jag verkligen bli riktigt trött på den här jävla tvättstugan! ÅTERIGEN kom jag ner när min tvätttid var slut och torktumlaren hade då stannat "pga fel". Detta har hänt nästan varje gång vi tvättat. Allt slutar med att vi måste försöka hänga upp all blöt tvätt här inne i lägenheten på de 3 element som finns. Ni kanske kan tänka er vilken äcklig/instängd lukt det blir när det hänger flera kg blöt tvätt i lägenheten som aldrig torkar?! BLÄK! Stort stort stort minus att dom aldrig lagar torktummlaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0