Soffmys!

2012-01-01 ☆ 19:52:46
Sitter hemma i soffan och myser medans Daniel testar fotbadet jag gav honom för ett tag sedan. Perry kväll i vårt underbara hem! Herregud vilken hemma-människa jag är. Jag trivs verkligen hemma, hemma med mina egna saker, hemma i min egna säng, hemma i min egna soffa, då mår jag som allra bäst!

I morgon står blodprov på schemat, again.. Känner mig lugnare och lugnare för varje gång, dock bara tills jag väl kommer in på vårdcentralen. Sedan är det kört igen, som vanligt. Har i alla fall inte panik-ångest i flera dagar innan längre, vilket känns jätte skönt. Jag kommer förmodligen kunna somna gott i natt, trots att jag vet att blodprovet ska tas direkt till morgonen. Detta är ett stort framsteg för mig, super stort!

Nu ska jag mysa vidare och se om jag kan hitta någon bra film att ladda ner.
Ha en toppen kväll!
Massa massa massa kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0