Trång jacka + 10 minusgrader= ?!

2012-01-24 ☆ 10:39:29
Nu är det faktiskt dax att hoppa i de varma kläderna för att bege mig ut i kylan. Jag måste verkligen köpa kyckling som jag ska ha till min lunch senare. Jag har lovat mig själv att bli bättre på detta med lunch & mellanmål, jag slarvar på tok för mycket. Hade tänkt göra en lite enklare kycklingsallad till lunch idag, inte helt fel om ni frågar mig. Dock strävar verkligen kroppen emot att gå utanför ytterdörren idag, kylan är brutal! Min jacka börjar bli så otroligt trång och stönig som jag är VÄGRAR jag att köpa en ny för endast några veckor. Jag får köra på en tjocktröja under jackan, samt min mysiga halsduk så går det säkert super bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0