Trött tjej!

2012-01-17 ☆ 15:34:58

Diskberget är borta, det är ganska i ording här hemma, jag har sovit några timmar (dock är jag lika trött).. Men nu känns det bättre i alla fall, skallen fungerar faktiskt igen. Ska strax göra i ordning en stor kopp jordgubbs te och lägga mig i badet i hopp om att bli piggelin igen. Om inte så spelar det ingen roll eftersom det börjar dra mot kväll redan. Vart har denna dagen tagit vägen?!

Ska ladda ner någon Irene Huss film så vi har något att kika på i kväll. Det s-u-g-e-r verkligen att endast ha 1:an, 2:an, 4:an och kunskapskanalen på tvn. Vi måste måste måste snart skaffa en boxer!

Jag funderar på att laga i ordning korvstroganoff till middag idag, vilket verkligen kan vara gott någon gång ibland! Har endast gjort det 1 gång tidigare men det är verkligen super enkelt att göra. Det som är det bästa med det hela är att man nästan alltid har sakerna hemma. Man behöver inte mycket mer än falukorv, ketchup, tomatpure, grädde, lök, kryddor & ris. Perfekt till både lunch & middag om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0