Wallander/nedräkning

2012-01-29 ☆ 20:52:34
Ligger i soffan och väntar på att min favorit-polis (Wallander) ska börja. Idag är det "Skytten" som rullar på tv4 kl 21:00, jag älskar den filmen! Så för alla er som inte har någonting för er, filmen är mer än sevärd!

På onsdag börjar nedräkningen på riktigt (endast 35 dagar kvar till BF då) Kan ni fatta det, 35 ynka dagar?! Både jag och Daniel kom nyss fram till att vi nog inte fattat att det är så otrligt kort kvar. 5 veckor, det är allt som återstår tills vi får snosa på vår alldeles egna lilla bebis! Om ca 2-3 veckor har vi bestämmt oss för att packa skötväskan, bb-väskan, tvätta alla lillans kläder & sängkläder, ställa möblerna till rätta, göra magavgjutningen osv. Detta vill vi allt ha fixat klart tills jag rullar in i v 38, helt klart! Jag själv är född 2-3 veckor för tidigt så det är lika bra att vara på den säkra sidan :)

I morgon ska vi säga hejdå till Bea som åker till Indien i morgonkväll. KOMMER SAKNA DIG SOM FAN! Love you!

Ha en jätte fin kväll.
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0