Dagen som varit

2012-07-26 ☆ 12:48:28
Hejsan fina ni!
 
Just nu är vi hemma, jag och lillan. Jag sitter och väntar på att hon ska vakna så vi kan ta en promenad i det FIIIINA vädret. Jag borde egentligen passa på att städa nu när Tindra sover, dock finns inte orken... Måste även fixa till någon lunch då magen skriker efter mat haha! Kanske skulle köpa med lite jordgubbar och grädde hem sedan när vi ska ut och gå, det är ju verkligen det godaste som finns :)
 
I morse åkte vi i alla fall med Elena till stan när hon skulle besikta sin bil. Efter besiktningen åkte vi till maxi, obs och avslutade med Ö&B samt skokanonen. Guud vilken REA dom har på skokanonen nu, helt otroligt. Fick med mig ett par röda tygskor hem för ynka 50:-!? Bild kommer senare!
 
SKRUTTEN ÄR OTROLIGT INTRESSANT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0