FIX&DOL DAG

2012-07-27 ☆ 13:07:43
Hejsan godingar!
 
I morse när jag & Tindra skulle gå till affären för att handla var det både kallt och mulet så jag fick klä på henne massa kläder för att hon inte skulle frysa. Väl hemma från affären skiner solen och värmen biter i kinderna, tjocka kläder av, klänning på! Konstig sommar vi har måste jag säga!
 
 
Kyl & frys blev i alla fall uppfyllda och jag hoppas vi inte behöver handla mer under kommande vecka. Efter en stund kom mamma, Bea och Casper på besök. Jag satte saxen i mammas hår, resultatet blev lite kortare men mycket snyggt!
 
Nu håller jag på att plockar lite här hemma, kokar flaskor, ska vika tvätt osv. Skönt att få det gjort så man kan slappa under resten av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0