Morgondagens planer!

2012-07-24 ☆ 19:29:47
I morgon är en heldag på stan planerad, vilket ska bli otroligt skönt. Att gå i affärer, att shoppa, att ta en fika & lunch på stan, det är riktig avslappning för mig. Trots att vi inte gjort någonting speciellt eller annorlunda de senaste dagarna känner jag mig helt slut. Ryggen & svanskotan spökar och det gör mig verkligen så iriterad. När ska det bli bra igen?! För er som inte vet det har jag haft superont i svanskotan till och från efter förlossningen. Det kan gå flera veckor utan att jag känner någonting men sedan en dag kommer det helt plötsligt. Konstigt va? Well, det tar väll sin lilla tid för kroppen att läka och bli som vanligt igen. Jag har i alla fall just precis rensat ur Tindras garderob på ALLT som är för litet, så nu är den redo att fyllas på i morgon igen ihihi! ;)
 
Efter stan i morgon ska vi till C & R för att gilla, snacka skit och prata om den kommande lilla bebisen. Dom blir ju faktiskt föräldrar i oktober, spännande! Guuud vilken mysig uppgift de har som väntar, att vara förälder är det absolut bästa som finns i hela världen ♥
 
Nu är det "halv 8 hos mig" som gäller, otroligt underhållande program! Sedan blir det faktiskt ryggläge i soffan tills vi ska krypa ner hos vår lilla prinsessa. Ni får ha en super bra fortsatt kväll och morgondag! (för er som inte fattat det kommer jag inte ha tid att blogga speciellt mycket i morgon. Men självklart kommer bilder på inköpen komma upp)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0