Dop/sölje

2012-06-24 ☆ 15:24:24
Hejsan godingar!
 
Förlåt att jag inte skrivit under helgen, men som ni vet har jag inte varit hemma & min mobil har faktiskt fått vila.
 
Kan börja med att berätta att dopet blev super lyckat. Jag är verkligen helnöjd! Tindra skötte sig sååå bra och var super lugn hela tiden i kyrkan. Tro det eller ej, men hon somnade till och med haha. Dopet gick fort och var enkelt, precis så som jag vill ha det. Tindra fick även super fina presenter av de som kom. Stort tack till alla inblandade!
 
När dopet var klart och sockenstugan städad kikade vi runt lite innan vi sedan åkte upp ill sölje där vi hyrt stugor över helgen. Vi har grillat, umgåts och slappat, helt underbart om ni frågar mig. Kändes faktiskt inte kul att behöva åka hem idag, hade nog velat stanna ett par dagar till! Vi har i alla fall haft en super bra helg och den blev över förväntan.
 
Återigen, tack för alla fina presenter till vår lilla sessa!
 
Jag hann faktiskt aldrig ta några bilder på Tindra med sin dopklänning. Men ni kan vara lugna, mer bilder från själva dopet kommer.Många kameror var framme under hela tiden så bilder är det inte svårt att få tag på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0