Matmuffins

2012-06-29 ☆ 10:10:54
En trött & mysig tjej som gosar i vagnen i sin nya mjukisdress!
 
Idag ska jag testa ett nytt recept som jag hittat. Matmuffins heter det, och ja det är exakt som det låter. Muffins fast gjorda av mat i stället för av "fika". I mina muffins ska jag ha bacon, kyckling & ost. Jag ska alltså göra med 3 olika fyllningar. STORT + i kanten eftersom receptet jag ska göra efter är LCHF! :) Hahah, vet att jag slarvar och har mig men hittar jag goda recept kanske jag börjar sköta mig och kör stenhårt! Är ni intresserade av receptet så släng in en kommentar så lägger jag upp det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å matmuffins är supergoda. Det gjorde vi för ett tag sen ;)

Ha en bra fredag, kramar i massor!!!

Svar: Ja, det lät verkligen super gott! Nu står dom i ugnen och gottar til sig :) Ha en bra dag goding!!! kramis
patrizia trygg

2012-06-29 @ 11:55:29
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0