Morgonmys

2012-06-20 ☆ 09:57:51
En nyvaken liten goding!
 
Hej godingar!
 
Idag började vi mår morgon med massa mys i sängen (som börjar bli lite av ett måste på morgonen!) Älskar att ligga och snosa på min nyvakna lilla bebis som alltid är lika glad när hon vaknar!
 
Om 2 timmar ska vi upp till Borgvik, till Desiree på en fika. Kommer dock bara vara där en liten stund innan jag måste hem och baka, baka, baka. Stressen börjar faktiskt krypa sig på nu kan jag lova! Vi ska ju även iväg för att fotografera Tindra i kväll igen, om hon inte är lika blyg vill säga. Håller tummarna för att hon plockar fram det riktiga charmtrollet inom sig.
 
Nu ska jag skpringa ner och hämta tvätten som ligger i maskinen. Tur att jag i alla fall hann med 1 maskin idag!
Massa pussar & kramar till er så länge!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0