Idag är en bra dag!

2012-03-15 ☆ 15:34:49

Som sagt, idag är en bra dag. Förmiddagspromenaden var super skön. Älskar verkligen att vara ute och gå med barnvagnen. Visst att det blåste lite, men solen kom faktiskt fram till slut. Tindra låg och sov hela tiden, min lilla prinsessa! Sedan vi kom hem har Tindra för första gången provat att ligga i babygymmet (som jag la upp bilder på i förra inlägget) Jag har hunnit diska, suttit vid datorn och plockat i ordning här hemma lite. Daniel kom hem för en stund sedan och med sig hem hade han grillsaker. Nu sitter han ute på balkongen och grillar för första gången i år, uuuuunderbart gott! När vi käkat klart ska jag smita iväg till solariet en stund och låta Daniel&Tindra ha lite myspys utan mig. Mitt liv är så otroligt bra just nu och jag ääälskar det!

Ha en superbra fortsatt dag!
Massa kärlek /Patrizia


Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej! Tänkte bara varna dig för solning i solarie när man har bristningar som är såpass "nya". Dom kan bli mycket värre, sägs att man ska vänta i ett år för att dom ska "mogna" (precis som ärr) innan man solar :-) kram

2012-03-15 @ 16:09:25
URL: http://izabelladanngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0