Lyckorus ♥

2012-03-30 ☆ 15:24:03

Efter en promenad till affären och sedan iväg för att träffa Veronica & Emma är vi nu hemma igen. Pappa Daniel har även han kommit hem från jobbet, vilket lillan verkligen tyckte om. Hon ligger nu nergosad i Daniels famn och njuter, mina ♥:an! Eftersom far & dotter nu ligger och myser passar jag på att ägna några seriösa minuter åt bloggen. Bra va?!

Som ni kanske märker har jag inte lika mycket tid för att blogga seröst längre. Min lilla dotter tar upp all min tid jag älskar det! Dagarna med henne är aldrig tråkiga. Även fast hon ligger och sover kan jag inte låta bli att titta på henne, snosa på henne och bara beundra hennes underbart söta utseende. Sedan vi fick Tindra har verkligen livet förändrats otroligt mycket. Sov-vanorna är annorlunda, dagsrytmen är annorlunda, matvanorna är annorlunda, humöret är annorlunda, synen på livet är annorlunda. Ja, nästan allt har förändrats. Förutom att jag nu mera är världens stoltast förälder njuter jag verkligen av livet som mamma. Att se hennes utveckling från dag till dag är verkligen otroligt. Att vakna till ljudet av en liten bebis är det bästa verkligen det bästa sättet att börja dagen med. Allt är så otroligt mycket bättre nu! :)

Nu ska jag plocka i ordning lite och sedan ska vi kolla på gårdagens BB-program.
I kväll är det kalas som gäller, again! Ha en super bra fredagskväll.
Massa massa kärlek /Patrizia Trygg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0