fredag

2012-05-11 ☆ 21:48:16

Ligger i sängen med en sovande Tindra på min vänstra sida och en sovande Daniel på min högra sida. Båda två slocknade för över 1 timme sedan. Kul sällskap? ;) Daniel ska up och jobba i morgon några timmar innan han ska hem och ha mysdag med lillan. Jag ska ju som ni vet ut med mina tjejkompisar i morgon. Ska verkligen bli super kul!

Dagen har i alla fall bestått av mys nästan hela dagen. Vi har aldrig myst så mycket som vi gjort idag, det har verkligen varit underbart! I morgon tänkte jag börja dagen med en promenad, skönt för både mig och lillan faktisk. Får se hur länge hon har tänkt sova i morgon, Tinda har blivit en riktig liten sömntuta :)

Nej, nu ska jag kolla igenom lite bloggar innan jag sedan ska försöka sova jag med.
Ha en toppe kväll!
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0