Måndag

2012-05-07 ☆ 12:48:32

Hejsan godingar!

Återigen är det måndag, sjukt så fort veckorna går nu för tiden! Förmiddagen har spenderats med Elena. Vi tog som vanligt en promenad ganska tidigt och köpte efter det med en varsin sallad hem. Inte fel alls faktiskt!

Tindra ligger nu i min famn och myser, världens bästa känsla. Skulle kunna mysa med henne 24 timmar om dygnet, min lilla groda. Kommer verkligen kännas sååå konstigt på lördag när jag ska vara ifrån henne under nästan hela dagen. Antar att jag kommer ringa hem till Daniel ett X antal gånger under kvällen!

På torsdag ska vi äntligen till BVC igen för vägning & mätning. Jag står alltid bredvid vågen ett leende på läpparna, jag älskar verkligen att se hur hon växer. Självklart kommer ni få en uppdatering om hennes nuvarande längd & vikt.

Nu ska jag kila iväg för att förbereda dagens middag (baconlindadfläskfile & grönsakswook!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0