onsdag

2012-05-16 ☆ 09:39:32

Hejsan fina ni!

Här hemma har vi varit vakna i snart 2 timmar, slå de ni om ni kan! Dock måste jag erkänna att jag var tröttare än någonsin när jag vaknade haha.. Nu ska vi alldeles strax ut på en promenad med Elena, vilket börjar bli lite av en vardag för oss. Vi försöker faktiskt gå varje förmiddag, så länge båda är lediga och tillgängliga. Ganska duktiga må jag säga!

Förövrigt så tänkte jag försöka städa här hemma idag, PÅ RIKTIGT. Det måste damsugas, skuras, dammas, you name it! Får se hur mycket jag hinner med under dagen. Resten får jag fortsätta med i morgon när Daniel är ledig och kan hjälpa mig. Skönt med lite ledighet för honom. Han har blivit så otroligt trött på kvällarna och brukar somna i soffan så fort han kommer hem från jobbet.

Nej, nu ska jag klä & göra i ordning min prinsessa. Bild på hur hon ser ut idag kommer självklart senare!
PUSS & KRAM SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0