onsdag

2012-05-02 ☆ 16:09:15

HEJSAN GODINGAR!

Jag vet att jag bloggat dåligt de senaste dagarna och jag kommer helt och hållet lägga skulden på moderjord. Jag orkar absolut inte hålla mig inne när solen skiner och dagarna bjuder på riktig sommarvärme. Antar & hoppas att de flesta har överseende med detta.

Hela gårdagen och hela dagen idag har spenderats i Borgvik ute i det fina vädret. Tindra har vaknat titt som tätt och varit såååå nyfiken på allt runt om kring henne. Hon har även sedan en vecka tillbaks börjat blåsa bubblor av allt dreggel som kommer.. Tro det eller ej, men det är verkligen skit gulligt.

Nu sitter vi och väntar på att Daniel ska komma hem och grillen ska tändas. Idag är det marineradfläskfile & baconlindadsparris & fetaostsallad som står på menyn. Sjävklart ska detta grillas! Efter maten ska vi ut på en långpromenad. Har inte orkat gå tidigare idag eftersom det varit så otroligt varmt.

Ha en superfin kväll och njut av värmen!

Min fina lilla tjej i sin nya mjukisdress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0