Söndag

2012-05-20 ☆ 22:41:19

Hejsan godingar!

Som jag skrev och berättade i morse firade jag & Daniel 6 år som tillsamands idag. Vi brukar alltid annars fira vår årsdag i Göteborg. Men idag valde vi i stället att gå ut och äta i karlstad. Vi ska till Göteborg en helg under sommaren, förmodligen i juli då Daniel ska köra ferari! Tindra har SÅKLART varit med och firat mamma & pappas årsdag. Idag har varit en super-dag då hon varit jätte glad precis hela dagen. Hon är fortfarande förkyld men är helt klart på bättringsvägen. Skönt om ni frågar mig. Det gör verkligen ont i hjärtat att lyssna på hennes små hostningar och höra hur täpt i näsan hon är.

I morgon hoppas jag på kanonväder så mesta dels av dagen kan spenderas ute. Dock är min promenadkompis (Elena) nu på varmare ställen. Hon åkte utomlands med familjen idag, så jag får gå själv under hela veckan.
Sola åt mig med & njuuuuut av semestern, det är du värd!

Nu ska vi kolla klart på filmen innan vi sedan ska krypa ner i sängen hos vår lilla prinsessa. Ha en super fin kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0