Torsdag

2012-05-03 ☆ 16:27:58

Om exakt en vecka fyller jag 20 år! Nästa vecka är min första utgång på ca 1 år planerad med mina goa tjejer, vilket verkligen ska bli super kul! Gissa vem som redan börjat prova klänningarna som hängt undanhängda i garderoben sedan början av förra sommaren? Gissa vem som är nöjdast i världen över att alla gammla klänningar faktiskt går på?! & för er som undrar ska lillan då vara hemma och mysa med sin underbara pappa.

Idag har jag och Tindra varit ute på en promenad med Elena och sedan har vi myst under större delar av dagen. Älskar att vara hemma med min lilla älskling!

När Daniel kommer hem ska vi faktiskt grilla igen innan vi sedan ska ut på en kvällspromenad. Igår var vi ute och gick i ca 2 timmar, vilket verkligen var super skönt.

Ha en fin kväll!
PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är så himla mysig!

Hoppas du får en bra kväll på din 20årsdag! :)

2012-05-03 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0