.

2010-08-05 ☆ 10:48:12

Goood morning!

Just käkat frukost med lilla B. Ost och kex fick det bli, hur nice?
Snart ska Bex ge sig av för jobbet står på dagens schema, samma sak gäller för min del. Men själv börjar jag inte förens klockan 13:00. Idag kommer min älskade hem så på kvällen schema står det myys! Städade igår så nu är det snyggt igen, bara tvätten kvar och tvätttiden är bokad idag klockan 17:00 så får väl se om någon av oss hinner med att tvätta idag. Jag slutar inte förens klockan 18:00 och Daniel vet jag inte när han kommer hem?
Well, annars får vi väl tvätta i morgon. Svårare än så är det inte!

Känns som det är fredag idag, fan va jobbigt det är när det känns som man är en dag före..
Idag är det 13 dagar kvar tills vi åker, alltså mindre än två veckor.. Längtar verkligen ihjäl mig!
Nedräkningen pågår för fullt och dagarna bockas av i almenackan, i like it!

Under helgen ska jag försöka få med mig Daniel in till stan så ví kan införskaffa en till resväska. Känner mig stressad när vi inte har allt fixat och klart så det bara är att börja packa när packningsdagen väl kommer.

Nu kom mammi så ska vara lite social.

KISSSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0