Lördag 28/8

2010-08-28 ☆ 11:08:38
Dåligt med bloggande från min sida de senaste dagarna.. Men ärligt tarlat så har jag inte haft speciellt mycket tid över till bloggandet. Kom ju hem på onsdag natt sedan gick jag till skolan på tordag morgon och var där heeela dagen. Sedan var det ju även skolan som gällde igår, och nu kan jag lova att vi inte har våra sköna fredagar kvar längre. Icke, slutar klockan 15:00 på fredagar nu ( har alltid slutat innan 12 annars ) så kommer inte hem tidigt en enda dag i veckan. Men men, kanske så det ska vara när man går sista året?

Gårdagen efter skolan spenderades i alla fall i stan med my love. Blev lite småsaker på ikea, underkläder och lite annat till lägenheten. Sedan kom Issa hit och vi körde på en myskväll med godis och mjukiskläder ( underbart ) men hon åkte ju hem sedan runt 22 så då gick jag bort och checkade läget hos Tinnette. Men men, avslutade kvällen tidigt nermyst i min underbart gooa säng.

Idag vet jag int riktigt vad som händer och sker, pratar på att vi ska åka in och köpa en köksmöbel men vet inte riktgit om vi tycker att den är för stor? Ja, detta är dagens fråga.. SKA VI / SKA VI INTE?!
Skit snygg är den i alla fall, glasbord och svarta stolar. HELT i vår smak.

I förra inlägget lovade ju jag er bilder, mins ni? Men nu är det så här.. Jag vet inte vart man stoppar minneskortet från kameran till datorn, helt sjukt men jag fattar dett inte.. Så bilder kommer när någon kan hjälpa mig med detta.



Skriver mer senare!

KISSSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0