Tisdag 17/8

2010-08-17 ☆ 09:57:45

Blev inget bloggande för mig igår eftersom jag inte hade något internett då. Rooligt!

I morgon är vi i Tunisien!! Fan va fort det har gått, känns som vi bokade resan igår?
Helt sjukt underbart i alla fall. Längtar mig  blå sammtidigt som resfebern gör sig påmind till max.
Jag vet helt klart 2 perosoner som inte kommer kunna sova en blund i natt.
( Daniel är med spänd som tusan men törs inte erkänna det )
Klarvær


Sitter och väntar på mamma nu, sista dagen vi kan ses på över 1 vecka så nu får hon ta och komma tycker jag!
Vaknade redan vid 8 i morse och var jätte pigg. Skruttis var dock inte lika pigg när jag började krångla runt i sängen.
Åh, va jag kommer sakna min lilla älskling..



Mamma, kom hit nu..



Massa massa kärlek..

Nej nu ska jag gå och väcka Daniel, känns som det är 20.000 saker som vi ska göra idag men endå vet jag inget?
Kommer nog upp under dagen antar jag. Just ja, se om det finns någon tvätttid är första saken annars är det dax att börja tänka om vad som ska ner i resväskorna.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0