Tisdag 31/8

2010-08-31 ☆ 21:48:14
Hejsan!

Dagen blev väl inte riktigt som planerat väl? Kom aldrig upp till mamma, gick aldrig på stan och införskaffade aldrig mina kära vitrinskåp som älsklingen äntligen gått med på att vi skulle köpa idag..
Nej, slutade med att jag åkte direkt till jobbet efter skolan för att få igång rullandet av pengarna till kontot igen efter 2 veckors semester..
Ska även jobba i morgon, fredag och lördag.. Blir väl bara ca 20 timmar denna vecka, så jag överlever att!


Förövrigt så var skolan gaaanska dryg idag måste jag säga. Känns verkligen att vi går sista året nu.
Men nu gäller det bara att bita ihop, kämpa på och inte tappa glöden. HEJA HEJA HEJA!


Folk har verkligen helt tappat respekten för andra.. Det är inte okej att bete sig hur man vill!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.
Hörs i morgon!

Sleep tight, kiss and love!


Aningen jätte trött kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0