Tordag 4/11

2010-11-04 ☆ 11:29:44
Gårdagen spenderades i K-D med min kära. Införskaffade lite maskerad saker tills på lördag, underkläder, jeans och lite annat. GILLA! ( Glömmde ju skriva om gårdagen igår) Sedan jobbade jag ju kvällen som varje tisdag och onsdag.

Nu sitter jag hemma med vääääärldens mensvärk,inte kul alls! Funderar på om jag ska ta mig en promenix nu eller om jag ska dra på en film och gå ut senare? Otroligt fint väder idag faktiskt.
Har ingenting planerat idag så får se vad som händer och sker. Borde ta mig en tripp till solariet med, men funderar på att skjuta upp det tills i morgon?  Äh, får se senare hur det blir med den saken.

Skruttis är världen mysigaste nu, sötnosen.

Nej, tar nog en movie nu och en walk senare. Låter heelt OK enligt mig.
Skriver mer senare.

KISSSSSSSES


MASSA MASSA MASSA KÄRLEK TILL DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0