Annandagjul

2011-12-26 ☆ 10:09:44

Gårdagen spenderades hos Tomas & Sandra och såklart barnen! Efter allt mys med lilla Loke kan jag inte säga annat än att, fyfan va jag längtar! Super bra kväll med god mat och fint sällskap, tack!

Nu ska jag strax dra mig ner mot jobbet för att göra ett kortpass. Slutar 14:00, helt okej om ni frågar mig. Sedan tror jag vi ska in till stan och bya in en julklapp vi fick. Daniels föräldrar hade köpet en kaffebryggare till oss som vi just precis har köpt en ny. Lite tråkigt men otroligt lätt hänt faktiskt. Efter detta har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda.

I morgon är dagen i alla fall fullplanerad från morgon till kväll. Börjar med lite mellandagsrea shopping, sedan ska jag till barnmorskan och efter det väntar jobbet. Har massor att fixa in för helgen då vi ska fira nyår i kungshamn. Jag längar verkligen efter att få komma bort en sväng!

Nej, nu måste jag fixa i ordning mig!
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0