Graviditetspenning

2011-12-28 ☆ 14:42:28
Kan även passa på att jag gör min sista dag på jobbet idag (kommer tillbaks efter föräldraledigheten osv) Med tanke på att inte min kropp mår sådär super bra rekommenderades jag från både läkare, barnmorska och sjukgymnast att söka graviditetspenning fram tills födseln. Vilket jag nyss fick besked om att jag blev beviljad. Graviditetspenning kan man ansöka om då arbetet är för tungt/jobbigt för att kroppen ska orka med. För min del behövs mycket mer vila och sömn nu, vilket jag verkligen ska ta vara på från och med årsskiftet fram tills vår prinsessa föds. Nu ska jag verkligen vila upp mig och förbereda mig på livet som mamma, vilket jag vet kommer bli underbart! Jag kan inte längta mer än jag gör, det är helt otroligt. Men snart så, snart är hon äntligen här! ♥

Kommentarer
Postat av: Ems

Det är så fint, blir tårögd! :)

2012-01-01 @ 14:02:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0