Ice age 2

2011-12-28 ☆ 18:41:12
Ligger i soffan och kollar på Ice age 2, mysig film! Daniel var nog trött efter jobbet idag, han ligger och snarkar som en gris brevid mig. Som tur är gör han ju veckans sista dag på jobbet i morgon, sedan tar även han helg. Vi åker på fredag mellan 10-11:00 någon gång så en ledig dag från jobbet förtjänar han faktiskt! Jag ska strax börja göra mig i ordning för några timmar på jobbet. Har just nu på mig pyamas, vilket kanske inte är så snyggt att sätta sig i kassan i. Vore otroligt skönt men det skulle nog inte uppskattas från riktigt alla..

I morgon väntar en fullspeckad dag (vilket innebär dåligt med bloggande) Ska tvätta, träffa läkaren, städa, handla, packa, köpa raketer, spela bingolotto, fixa allt inför helgen i kungshamn osv. Men jag lovar att jag ska blogga så fort jag får lite tid över! Jag måste ju faktiskt passa på i morgon då jag inte kommer kunna blogga under hela helgen, eller hur? I morgon går jag ju även in i en ny graviditetsvecka med, underbart!

Men nu ska jag faktiskt göra mig i ordning.
Ha en toppen kväll!
MASSA MASSA KÄRLEK /PATRIZIA TRYGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0