onsdag

2011-10-26 ☆ 10:39:24
Idag väntas ett långpass på jobbet.. 14-22:15, hoppas det går bättre än förra veckans stängning!
Innan jobbet ska jag i alla fall försöka hinna med att fixa lunch, duscha, plocka lite osv. Egentligen är jag på tok för slapp för att orka göra någonting överhuvudtaget idag, men måste verkligen rycka upp mig ändå! Sov ganska länge idag, vilket var otroligt skönt. Smulan & Skrutten sover fortfarande, ganska slappa hahah!

Nu är även en soffa till nya lägenheten beställd. Den kommer måndag eller tisdag v 46, ganska perfekt tycker jag. Den var i alla fall skit fin, precis en sån som vi var ute efter. Nu fattas bara nycklarna till lägenheten! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0