söndag

2011-10-09 ☆ 09:57:54
Varför går alltid helgerna så fort? Synd att inte det vaniga veckodagarna rusar iväg i samma fart..

Gårdagen började med en tur till Bergvik för att hämta ut Smulans medicin som dom missat att ge mig på djursjukhuset?! Fick även bli en super snabb lunch innan vi fick stressa hem för att ge smulis sitt smärtstillande och sedan kassta oss i bilen igen för att åka till värmskog där dop för lilla Loke hölls. Dopet var jätte fint, Loke lika så. Synd bara att vi inte fick med kameran..

Efter dopet åkte vi i alla fall hem till Borgvik en sväng för att kolla syrrans nya tattoo och Caspers tungpiercing. Jag personligen skulle aldrig våga varken tatuera mig på revbenen eller ta hål i tungan, som den lilla mes jag är haha! Båda var i alla fall skit nöjda och det är huvudsaken, eller hur?

När vi kom hem tände vi lite ljus och dukade fram ost & kex, underbart mysigt! Sedan fick tvn och en film stå för underhållningen för resten av kvällen. Somnade ganska tidigt och vaknade nyss, pigg och fresch. Nu ska jag gå över och handla lite, tänkte göra köttgryta idag. Perry nu när det är så kallt ute! ;)




Kommentarer
Postat av: izabella

hej! tänk på att inte äta för mycket brieost och liknande om du är gravid! listera finns det en bakterie som heter som ICKE är bra! :-) kram

2011-10-09 @ 10:42:23
URL: http://izabelladanngren.blogg.se/
Postat av: PATRIZIA TRYGG

Hej Bella! Tack för tippset, ska tänka på detta! Hoappas allt är bra med dig. Kram kram

2011-10-09 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0