fredag

2011-09-23 ☆ 11:22:01
Dagens barnmorsebeök är nu avklartat, lika spännande som alltid! ♥


Nu står städning, städning, städning och åter städning på schemat. Ska skura, damsuga, resna garderoben osv.
Sedan ska jag kolla igenom garderoben efter något snyggt att ha på mig i kväll när jag och Daniel ska ut och käka. Har bord på alfies i kväll 19:00, mysigt va? Ska bli skönt att komma ut en sväng och göra någonting på helgen istället för att bara ligga inne. Gör verkligen ingenting nu sedan jag slutade att festa osv. Så som ni kanske förstår bli det inget bloggande i kväll för min del. Inte heller till morgonen, jobbar 7:30-18:30 i morgon, kul va?

Nej, nu måste jag verkligen börja städa!
Skriver mer sen.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Emma Hartin

Vi får hitta på något snart tycker jag :-)

2011-09-25 @ 11:42:09
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0