fredag

2011-09-02 ☆ 10:26:49
Vaknade för ett tag sedan av att jag hörde ljud från köket, fan tänkte jag.. Var helt säker på att jag hadde inbrott tills jag klämmde fram ett ynkligt litet, Bea?? Som tur var svarade fick jag svar från henne. Helt glömmt bort att hon skulle komma hit på morgonen innan skolan började. Nu står hon i köket och håller på och gör lunch till oss, bra gullig va? :) Toppen start på fredagen om ni frågar mig! Sedan står jobbet på schemat mellan 15-22:15, inte allt för kul på en fredagskväll men det får väll gå.. Annars har jag inga som hells planer för i kväll, sugen på att slappa framför en film när jag slutar. Är verkligen inne i en mysperiod nu! Vad ska ni själva göra?

KISS AND LOVE /PATRIZIA JOHNNA TRYGG


Kommentarer
Postat av: isssa

världens finaste :)

2011-09-02 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0