onsdag

2011-09-14 ☆ 12:56:18
Förkyldningen börjar lägga sig lite men febern står kvar, super kul verkligen.. Ska ner till jobbet om 1 timme och där blir jag kvar tills 22:15 ikväll. Inte allt för kul kaske med tanke på att jag inte är helt pigg än. Men men, sedan jobbar jag bara mellan 7:30-11:00 i morgon, sedan har jag massa fritid under resten av dagen att fördriva tiden med :) Borde verkligen ta mig tid att lägga mig i solariet i morgon, det är sååå välbehövligt just nu! Har verkligen tappat all färg som jag fick i kreta, tråkigt nog! Det är verkligen det värsta med att vara utomlands, färgen försvinner på bara någon vecka. Oj, ser nu hur rörigt jag skriver hahaha! (Hoppas det är läsbart)

I morgon ska jag även käka pizza med Bella och några mer girls. Hon flyttar ju till utlandet på lördag så vi måste ju passa på att ses innan! Sjukt det känns att någon man kännt precis hela livet flyttar till ett annat land bara så där. Men, du kommer få det toppen. I know it!

Nu måste jag nof göra mig i ordning. Sitter fortfarande iklädd myskläder och tofflor. Inte så passande att komma ner till jobbet klädd så kanske? Ha en toppen dag! Skriver förmodligen inte mer idag eftersom jag kommer stupa plask i säng när jag slutar jobbet.



Kommentarer
Postat av: Medpluttimagen

Har du kollat upp att det är okej att sola ? Många avråder från att göra de.....

2011-09-15 @ 07:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0