söndag

2011-09-11 ☆ 22:27:34
Rebecka :)  om söndag:
Jag vill veta vad det va som va speciellt som du skulle berätta! :D
Kram
IP: 78.73.42.228


SVAR: Självklart ska du få svar på din fråga! Men dock inte idag, förlåt! Trodde de flesta redan förstått vad det är jag lägger in små bilder och ord om ibland. Jag kommer inte säga det rätt ut här på bloggen före nästa månad (om jag orkar hålla mig så länge) men jag kommer lägga upp mer bilder och mer små ledtrådar hela tiden :) Håll utkik så får du snart veta vad det är allt handlar om! Kram kram
11 September, 20:18

Kommentarer
Postat av: Rebecka - OnlyJumpingRiders

Då vet jaaag! Då var det det jag gissade på :D

2011-09-11 @ 22:44:08
URL: http://onlyjumpingriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0