Nyhet?

2012-06-19 ☆ 12:33:37
Oj, vilken chock jag fick nu är jag loggade in på bloggen och såg att allt var helt nytt.. Vet inte om jag gillar det eller inte. Känns faktiskt lite krångligt om jag ska vara ärlig!

Vi är i alla fall hemma och kollar på tv, jag och min lilla prinsessa. Om en timme ca kommer Johanna & stella hit, mysigt mysigt! Sedan ska Tindra fotograferas, hihih! Ska bli kul att se hur dopklänningen sitter på nu när hon ska göras i ordning på riktigt. (för er som undrar är det dopkort hon ska ta). Annars så har jag inte så mycket mer att skiva om än så länge? Vi har bara slappat hela dagen faktiskt. Skönt att göra det med ibland!

PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0