Ute dag

2012-03-12 ☆ 21:36:15

Idag har jag och Tindra varit ute i solen precis hela dagen. Känns verkligen underbart att vi faktiskt tagit tillvara på en dag som denna. Hoppas att vädret är lika underbart i morgon så dagen kan spenderas U-T-E! Lillan har just somnat så nu ska jag och älsklingen mysa framför Maria Wern som just nu rullar på tv4.

Det är verkligen UNDERBART att vara mamma.
Livet med Tindra är perfekt, hela hon är perfekt!
Tack gode Gud för det bästa som någonsin hänt oss.


Första myset med min lilla älskling efter min operation! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnosar <3 <3 <3

2012-03-13 @ 10:17:05
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se
Postat av: Caitlyn

Hej. Bilden får mig att längta nåt helt otroligt efter en egen bebis att mysa med :) Hur lång tid tog det för er att bli gravida?

2012-03-13 @ 21:12:55
URL: http://blogg.amelia.se/mittsannajag/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0