.

2010-08-07 ☆ 10:00:23
Just vaknat, gått upp ur sängen, duschat och snart bär det av till jobbet för att sedan jobba tills 22:15 i kväll. Jätte kul! Men men, jag överlever väll. Kommer dock vara som ett vandrande lik i kväll när jag slutar.

I morgon ska jag och Daniel in till stan i alla fall för att fixa lite saker inför resan och fiskmat.. Såg nu att malen bara har mat för en dag kvar, stackarn! Ska väl även försöka ( återigen ) att hitta en klösbräda till Skrutten, det har ju inte gått så bra på den fronten om jag ska vara ärlig..

Nej nu har jag inte tid för detta mer. Måste fixa i ordning mig och sedan sätta fart på benen ner mot jobbet.

hihi, idag är det bara 11 dagar kvar ;) Neeeedräkning pågår, check!

KISSSS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0