.

2010-08-09 ☆ 10:17:52
Hejsan!

Idag vaknade jag med huvudvärk igen, jätte kul.. Ska snart käka lite och se om det släpper lite då eller inte.
Bär av till jobbet klockan 13:00 och sedan jobbar jag tills 22:15 så jag har en lååång dag framför mig.

Innan dess ska jag göra en hårinpackning, börjar bli lite beroende av det tror jag.
Håret blir så sjukt mjukt och skönt när man bara haft inpackningen i ca 3 minuter, hur nice? Perfekt att göra den dagen du känner för att ha ett mjukt och glansigt hår. Och pluss i kanten får det absolut för det luktar så otroligt mega gott!

Igår hittade jag en High Protection 30 solkräm här hemma, flaskan var dessutom nästan oanvänd. Hade glömmt att vi köpt en sån. Så nu slipper vi att tänka mer på solkrämer och sånt.
Vi är faktiskt helt klara med allt nu, så nu kan vi slappna av tills packningsdagen. Dessutom bestämmde vi oss igår för att inte köpa någon mer resväska här hemma. Utan vi packar med oss lite saker och sedan köper vi resten där nere. Och behövs det då en väska till så köper vi en där. 
Nine days left!

Have a nice day bitchec!

KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0