Torsdag 12/8

2010-08-12 ☆ 11:45:01
Just tagit diskberget som stod på bänken i köket, tog ca 20 min så tänk er hur mycket det var... PUST! Men nu är det snyggt igen. Tummen upp för det.

Ska försöka göra en riktig storstädning innan vi åker. Alltså rensa ut lådor, hyllor, skåp, tvätta all tvätt och alla mattor, renbädda sängen och putsa fönster. You know, make it real.. Började redan i går kväll och rensade ut några lådor i köket, fasen va mycket onödigt man slänger ner i kökslådorna.
Försöker ju även övertyga Daniel att bokhyllan plattsar bäst uppe i förådet. Vill verkligen inte ha en bokhylla, absolut inte! Den passar överhuvudtaget inte in i vårt vardansrum och jag skulle tycka att det var mycket snyggare med två stycken vitrinskåp. Får väll se om jag någon gång lyckas och får min vilja igenom haha..

Annars så har jag börjar smygpacka lite, fast bara lite så där fundersamtpackande. Alltså, ska jag ha med den? Ska jag lämna den hemma? Beöver jag ha den här? Behöver jag ha 5 stycken av det här? Räcler det med 2 par? Ah, ni fattar.. Kollar liksom igenom lite kläder och kollar vad som behövs tvättas mm.

Ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig på att gå till jobbet om ca 2,5 timmar. Ska även käka lite kiwi.. Tror nog det är min nya favorit frukt, undrerbart gott! Eller nej, jogdgubbar slår nog det mesta. Men, är jordgubbar ens en frukt? :S



Mins ni mitt magbälte jag skrev om för ett tag sen? Det som skickar in elektriskastötar i musklerna?
Hade i alla fall på mig det får någon dag sedan, och jag fick faktiskt träningsvärk efteråt. HURRA!




Skrutt var med mig och diskade förut, så här jobbigt tyckte han att det var..
- Soo sweet!


Ha en bra dag, nu måste jag hoppa in i duschen.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0