Fredag 13/8 ( KUSLIGT VÄRRE )

2010-08-13 ☆ 16:56:15
Hejsan!

Jobbat hela dagen, och kan säga så mycket som att det var värsta dagen på länge. Fasen va mycket folk det har varit idag! Kom hem, sprang ner till tvättstugan eftersom jag trodde jag hade tvätttid men icke! Möts av en förvånad person i tvättstugan som då hade tvätttid, men snäll som hon var fick jag tvätta på hennes tid eftersom hon var klar. Så nu tvättar jag för fulla muggar..
Issa klampade just innanför dörren, ÄNTLIGEN! Saknat henne jätte mycket faktiskt..

Kvällen ska spenderas med lilla ( nu mera stora ) Wenche och co. Skaka rumpa blir!. I LIKE IT..

Endast 4 dagar kvar tills vi åker nu, Nu kan jag verkligen säga att resfebern har börjat tagit sig på riktigt. Och vet ni vad? Jag har inte ens packt klar än. Detta är verkligen inte likt mig, absolut inte!



Nu ska jag springa ner till tvättstugan och sedan ska jag göra mig i ordning och vara social med Issa.

Ha en bra kväll!

KISSS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0