Lördag 28/8

2010-08-28 ☆ 20:34:13
HEJSAN...

Sitter vid tvn och myser med choklad och film. Underbar lördag!
Varit på IKEA idag igen en sväng. Införskaffade en tvbänk, vilket blev skit bra. Just satt i hop den och gjort i ordning allt som det ska vara. Kollade även ut 2 stycken vitrinskåp som ska införskaffas innom kort, skit snygga!

Förövrigt så ska kvällen fortsätta att spenderas i soffan och myyskläderna ska stanna på hela kvällen lång!

Undrar om jag kan vara matförgiftad? Har varit dålig i 1 vecka nu och det ger sig verkligen inte heller. Inte alls kul kan jag lova. Fan för Tunisisk mat är allt jag säger!



MOSJÖ Tv-bänk svartbrun Bredd: 90 cm Djup: 40 cm Höjd: 38 cm Max. belastning: 45 kg Max. bildstorlek platt-tv: 42 "
Sådan tvbänk var det vi införskaffade men köpte till "ben" ( heter det så? ) till den för att få den lite högre upp från golvet. Blev även sjukt mycket snyggare med ben till.


Känner att jag verkligen inte har något vettigt alls att skriva om så avslutar kvällens inlägg här.
Ha en bra fortsatt kväll och helg!

KISSS AND LOVVVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0