Söndag 29/8

2010-08-29 ☆ 18:46:11
Just spelat Skipbo med Elena ( Gissa vem som vann båda gångerna? ) Senare väntar en promenad med Elena och Erika, trevligt trevligt!

Vet ni vad jag längtar ihjäl mig efter? Att gå ut från dörren och mötas av höstvädret iklädd uggs, jacka och halsduk. Fasen vad jag längtar! Längtar även tills man kan börja tända masa doftljus och köra på lite höstmys i soffan framför en bra film med en kopp varm oboy. Uh, va mysigt det är. Håller ni inte med mig?




Förövrigt så mår jag fortfarande inte helt bra. Vet fasten inte vad jag ska göra. Måste nog kolla upp detta. Kanske fick i mig någn baskilust nere i Tunisien. Slår vad om att det är den rååa kycklingen jag fick serverad. Och jag lovar, den var verkligen rå.. Så fruktansvärt äckligt, usch!

Får se om det går någon bra film på tvn senare. Brukar ju faktiskt vara något sevärt på tv 4 på söndagskvällarna. Någon som vet?

Ha en bra kväll!



KISSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0