Söndag 29/8

2010-08-29 ☆ 10:35:53
God morgon/God förmiddag ta det som ni vill!

Vaknade ganska tidigt idag och min första fundering för idag var, ska jag gå upp eller ska jag ligga kvar?
Men eftersom gårdagen bestod av mys och godisätande bestämmde jag mig ganska snabbt för att en morgonpromenad. Vilket var jätte skönt.. Tills det började regna. Har inget emot att gå i regn men detta var verkligen kallt och inte alls speciellt rockigt att gå runt i på morgon kvisten. Men men, jag tog mig allt hem till sist så nu sitter jag i mina blöta träningskläder i soffan och hackar tänder. Vore jag smart skulle jag tá av mig kläderna på en gång, vet inte varför jag inte gjort det?



Men måste faktiskt säga att när jag kommer in från en promenad, kvittar när det än är mår jag alltid så himmla bra. Vet inte vad det är, men kroppen känns alltid så avslappnad och humöret brukar offtast vara mycket bättre än innan.



Just ja, resultatet med tvbänken. Snyggt va?



Och eftersom jag fortfarande inte fått någon hjälp med kameran har jag inte heller lagt upp några bilder från resan. Men här är några bilder som vi fick utskrivna på piratbåten som jag nyss ramat in.
( JAG VET ATT DET BLIR KASST NÄR JAG TAR KORT MED CAMEN )

Idag ska jag försöka övertala Daniel att vi ska in till IKEA igen för att köpa vitrinskåpen. Men vet nästan vad svaret kommer bli..
- Nej! Vi har faktiskt varit på IKEA i 2 dagar nu..
Så kommer det låta ungefär. Så måste komma på något riktigt bra att muta han med.

Idag står cesarsallad med grilladkyckling på menyn, åååh så gott! Helt besatt.

Nu ska jag kolla klart på filmen som vi köpte igår.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0