Tisdag 31/8

2010-08-31 ☆ 09:59:23
H   E   J   S   A   N

Just landat i skolan, börjar förens 10:25. 
Efter skolan ska jag och Daniel upp till min eeeelskade mamma, mysmys!
Mamma, en kladdis vore ju inte helt fel ;)

Vet ni vad? Vi ska prova studentmössor innom en snar framtid, och fasen så bra det känns.
Helt overkligt att jag går sista året, helt sjukt underbart måste jag säga.
Känns verkligen att det är "nära" nu. Igår pratade jag och mamma på balklänningar, fick faktiskt ett litet lyckorus om jag ska vara ärlig. Det är studenten man strävar efter hela skolgången, och nästa år är det min tur!

Annars så ska jag storstäda i kväll eller i morgon. Beror på när orken och viljan finns. Tog faktiskt diskberget igår, var inte så farligt som jag trodde. Men eller hur, det ser alltid mycket värre ut än vad det faktiskt är..

kräftskivan är även bokad, al in är allt jag säger!
( Det är okej att äta räkor va om man inte gillar kräfor?! )

Ha en toppen dag. Nu ska jag försöka ta reda på vilket klassrum jag ska till snart.

KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0