Torsdag 26/8

2010-08-26 ☆ 19:38:08
Hejsan!

Landade i Sverge i går kväll så kom hem i natt någon gång. Äntligen kan man väl säga...
Har både varit bra och dåligt i Tunisien.. Djurmisshandel, vanvård av djur, barnmisshandel, dålig mat, kakerlackor och strömslöt på hotellet är väl några saker som inte var så jävla rockigt kanske.. Men förövrigt var det ju jätte bra. Har shoppat, badat, solat, ridit kamel, damsat magdans, åkt piratskepp mm. Så ja, det har faktiskt varit ganska bra endå.
Men, måste säga att det var fruuuktansvärt skönt att komma hem till lilla Skruttis. Shit va jag har saknat min vår lilla bebiii!

Skolan började förövrigt idag... Har börjat med några nya ämnen och de känndes faktiskt heeelt okej. Bild var ett av ämnena, och det gillas verkligen från min sida. Såå får se hur the last year utvecklas. Hoppas det går fort i alla fall.

Gud, jag är så trött att jag knappt kan skriva :O Snart kommer Wenche och Simon, fasen va jag har saknat människorna! Så då blir det lite käk ihop och sedan blir det väl sängen för min del antar jag. Skruttis myste satan i natt så somnade runt 03:00, så liiite jobbigt var det faktiskt att gå upp klockan 7:00 idag. Tummen upp eller?

Skriver nog mer senare.

KISSSES



PS: BILDER KOMMER NÄR DE LAGTS IN PÅ DATORN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0