...

2010-12-05 ☆ 10:24:13

Andra advent. Julen närmar sig verkligen med stormsteg!

Kollade på eclipse igår, och jag lovar att jag snart blir galen. Jag vill bara se hur allt slutar, jag orkar inte vänta mer nu. Varför måste fimen sluta när den är som mest spännande? Någon som vet när nästa film kommer?
Filmen var i alla falll skit bra, älskar den! Ska knäppa på den senare igen hiiihi.

Ska snart in till IKEA en sväng med mamma och co. Får se om jag hittar något bra eller om jag bara kommer hem med lite mer julpyssel. Tänkte faktiskt pynta lite mer här hemma idag, såå jävla mysigt!


Annars vet jag ite vad som händer idag. Mys-slappis-dag låter ju inte helt fel faktiskt!
Promenix och lite solande blir i alla fall senare. GILLA!

Nej, nu ska jag slänga på mig kläder!
Skriver mer senare.

KISSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0