...

2010-12-06 ☆ 14:31:42
FINALY, MITT ARBETE OM ORGANISERADBROTTSLIGHET ÄR KLART!!!
Fan va bra det känns! Helt otroligt.. Skönt som fan att ha det avklarat, har ju bara tagit ca 2-3 månader. PUST!!

Efter skolan ska jag köpa några julklappar och sedan ska jag och träna.
Tänkte komma igång med träningen igen nu. Älskar ju verkligen att träna när jag väl kommer igång. Satan att jag va tvungen att bli sjuk när jag precis kommit i gång! Men men, nu är det dax för nya tag och nu ska jag hålla mig frisk!

Just ja.. Har kommit på vad jag ska köpa till min kärlek i julklapp, men kan inte skriva det här om han skulle läsa detta. Har även köpt julklapp till mamma, vad kan jag inte heller skriva eftersom hon är sååååå nyfiken.
MEN... Nu till mitt nya problem, vad ska jag köpa till min lådsaspappa?
Herre gud va svårt detta är! Någon som har förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0