Onsdag

2010-12-29 ☆ 10:40:32
Oj oj oj oj... Bloggtorka eller? Nej faktiskt inte, men har haft fullt upp.
Kan börja med att jag haft en topppen jul och att jag fick mycket fina paket.
Sedan har jag ju jobbat en hel del, det är därför jag inte hunnit med att blogga. Sedan har jag mest bara varit hemma och myst med min kärlek och lilla skrutten (som ska kastreras på måndag)

Är för tillfället hemma hos mamma och bakar kladdkaka. I kväll står karlstad på schemat. Shopping är ALDRIG fel! Gilla, eller? ;) Ska faktiskt först in med Daniel och kolla på en tv och senare ska jag in med Dessie och shoppa.

Skrivert snart igen,nu ska jag göra glasyr.

KISSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0