.

2010-07-11 ☆ 18:43:26

Sitter hemma och kollar på när Daniel spelar, tok-nördar som vanligt..
Håller även på med den förbannade tvätten som aldrig blir klar. Men nu är det bara en maskin kvar som ska in i torktumlaren, sedan är vi faktiskt klara. KORS I TAKET!

Än så länge har det inte hänt något speciellt idag, har bara slappat och varit hemma. Grillade förut en sväng, ( tur att vi har tak på balkongen säger jag bara ) Regnet verkligen öser ner idag, det värsta jag sett på många år!
Sitter och funderar på vilken film vi ska se i kväll, någon som har något förslag?
Ska snart blanda ihop dipp för att sedan inta possitionen i soffan under mitt täcke, som förövrigt är nytvättat. Ska köra på soffmys whole night long! Detta gillas mycket mycket mycket.

Ska upp och jobba i morgon igen, klockan 7 kommer min klocka ringa och jag ska pallra mig upp för att sedan gå ner till ICA för att averka ett arbetspass. Denna vecka känns helt okej, är ju ledig nästa lördg och söndag så har något att se fram emot under hela veckan. Alltid mycket lättare att utföra uppgifter med ett leeende på läpparna om man vet att det lönar sig i slutändan, right?

Satt just och tänkte på att skolan börjar snart, det är fan inte många veckor kvar nu. Gud va fort den här sommaren har gått. Har inte hunnit med någonting känns det som. Känns så overkligt att jag bara har 1 år kvar i skolan, 1 år. Det är helt sjukt. Av alla 1000 år man har plågat sig igenom är det bara ett enda år kvar. Känns så skön, så otroligt underbart. Säger bara, STUDENTEN 2011 JAG ÄR LADDAD TILL MAX!



Han är väl inge datanörd väl? Så satt han ett tag kan jag lova, det va tydligen en jätte spänande film som Daniel såg på..


 

Tror faktiskt jag ska dra på en skräckfilm, även fast Daniel haaaaatar det. Men vadå, är det soffmys så är det!
Får nog ringa hit Elena om jag ska se på skräckis, hon är den enda som brukar kolla det med mig utan att klaga.
Men sist vi kollade somnade jag faktisk, så rädd var jag. Iskall! ;)

KISSSSSS KISSSS SMACK SMACK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0