.

2010-07-12 ☆ 16:04:40
Hejsan.
Just kommit hem från en ganska slapp men endå jobbig arbetsdag.
När jag kom hem såg jag att Skrutten har protesterat för jag lämnade han i morse, min väggdekoration som satt i vardagsrummet ville han tydligen inte ha kvar på väggen så han beslutade sig för att ta ner den? Well, får väl acceptera hans val då..

Funderar på vad jag ska göra för mat idag, det lutar åt kycklingssallad hållet men har inte riktigt bestämmt mig än. Får se vad D känner för för när han kommer hem med. Orkar inte göra mat än, är ganska sliten faktiskt.
Annars ska jag inte göra något speciellt idag, eller inte vad jag har planerat i alla fall. Är fooortfarande shoppingsugen, detta suget ger sig adrig!

Bara måndag nu och jag längtar redan ihjäl mig till helgen. Som det ser ut nu står skruvstad på schemat, sedan mys med älsklingen så klart. Han åker ju bort nästa vecka :( Bara solen är framme, humöret på topp, folket är samlat och stämningen bra så blir det greeeeat. I KNOW IT!
Känner även för en stadig krogrunda snart igen, kanse får bli nästa helg? Låter gaaansk PERFEKT det faktiskt! Detta tror jag nog jag måste spika! Issa, är du på??

Nej nu har jaf faktiskt inget vettigt att skriva om så avslutar här, skriver väl säker mer i kväll igen.



KSISS KISS SMACK SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0